vrijdag 8 mei 2015

FML :')


Okay, fuck my life, seriously... Ik zit er echt even hélemaal doorheen. Ik heb de afgelopen twee weken geprobeerd mezelf zoveel mogelijk te ontlasten, maar het schijnt nog steeds niet genoeg te zijn. Eigenlijk is het al sinds afgelopen maandag weer helemaal mis. Elke dag hoofdpijn, misselijk, moe en vooral ontzettend gefrustreerd, verdrietig en boos.

En ik weet het, twee dagen geleden schreef ik nog een artikel over fat burners en trainen en plaatste ik een foto op instagram waarop ik net terug was van de sportschool. Toen voelde ik me ook al niet oké, maar probeerde ik dit uit alle macht te negeren en positief te blijven. Nou, dat lukt me nu gewoon even niet meer. Gister was ik zo ziek, dat ik de niks anders kon dan films kijken en een beetje rondhangen. Met die fat burners ben ik ook maar gestopt, want die dosis caffeine zal nu ook wel niet bevordelijk zijn...

En echt, ik probeer constant positief te blijven en aanpassingen te maken om ondanks pfeiffer een beetje in mijn ritme te blijven, maar het lijkt een onmogelijke opgave te zijn. And I know, ik klink heel negatief en dat zijn jullie niet van me gewend, want als er iets is wat ik heb geleerd tijdens de 18 jaar die ik rondloop op deze aardbol, is het dat het belangrijk is om positief te blijven en niet op te geven, omdat aan alle nare dingen uiteindelijk een einde komt. Helaas heb ook ik ergens een limit en die is nu dus bereikt. Het is zo fucking oneerlijk. En ik moet het gewoon even kwijt, dat ik me shitty voel en dat ik even geen zin meer heb om te doen of alles prima gaat. Het is gewoon écht even totaal niet prima...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen