woensdag 1 juli 2015

Vakantie!

Yooo guys,

Dit is hoe afgelopen week er voor mij ongeveer uitzag:


Heel veel koffie, thee en leerwerk. Mijn toewijding heeft gelukkig zijn vruchten afgeworpen: kijkend naar de cijfers die ik tot nu toe terug heb van deze toetsweek, kan ik concluderen dat ik Cum laude over ben naar 6 VWO. Volgend jaar examens dus. Ik kan nu al niet wachten tot het moment dat ik dan eindelijk, na zeven jaar op de middelbare school te hebben rondgelopen, mijn diploma in handen heb. Ik moet me volgend jaar wel echt goed gaan verdiepen in universiteiten. Tot nu toe ben ik vooral bezig geweest met een studiekeuze.


Om niet te ver op de zaken vooruit te lopen: ik heb eindelijk vakantie! Onofficieel, maar toch. Er staan geen lessen, geen huiswerk, geen dossiers en geen toetsen meer op de planning. Voor mij zijn dat genoeg elementen om het vakantie te noemen.

Aangezien het met mijn energielevel een stuk beter gaat, wil ik weer frequenter gaan trainen.Verder wil ik heel wat quality-tijd gaan inhalen. Daar ben ik overigens al mee begonnen. Gister ben ik na mijn laatste toets naar mijn beste vriendinnetje gegaan (die jarig was).Vandaag heb ik 's ochtends geholpen op de sportdag van de tweede klassen en ben ik langs m'n broer gegaan om een serie te kijken                                                                                                                         en te gamen.

Dan is er nog mijn profielwerkstuk waar ik al vast wat uurtjes in wil gaan steken (samen met mijn pws-maatje). En nu ik alle tijd heb, zullen er vaker artikelen op mijn blog verschijnen. Mijn vader heeft een nieuwe camera gekocht van super goede kwaliteit, dus ik ben helemaal gemotiveerd om weer creatief aan de slag te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten