zondag 20 september 2015

vlog #3 || Albufeira



Het voelt alweer als een eeuwigheid geleden dat ik op vakantie was in Albufeira. Toch is het morgen pas een maand geleden dat ik het vliegtuig terugpakte naar Nederland. Ik reiste de hele nacht, kon vier uurtjes in mijn eigen bed slapen en mocht toen de schoolbanken in om te beginnen aan mijn examenjaar. Niet echt een lekkere planning, maar het was het dubbel en dwars waard!


Eigenlijk zou ik de hele zomer thuis blijven, aangezien ik geen vakantie geboekt had in verband met mijn gezondheid. In de zomer ben ik echter helemaal opgeknapt en herstelt van Pfeiffer, dus ik baalde dat ik niet meer weg ging. Tot ik een appje kreeg van Renee met de vraag wanneer ik weer naar school moest. Haar broertje had zijn enkel gebroken en kon niet meer mee op vakantie. Nu mocht ik, als ik wilde, met haar en haar vader mee naar Albufeira. Daar hoefde ik  natuurlijk niet lang over na te denken.

Ik had de intentie om mijn vakantie op Albuferia vast te leggen in een vlog. Dat is er niet helemaal van gekomen. Ik noem het voor het gemak maar even een vlog, maar het is meer een compilatie van sfeerbeelden geworden. Bovendien zat mijn vader in Frankrijk toen ik in Albufeira was en  hij had onze nieuwe camera mee. Ik heb deels met mijn mobiel en deels met een wat oudere camera gefilmd, dus de beelden zijn niet van super goede kwaliteit. Hoe dan ook: het filmpje is een leuk aandenken aan een onvergetelijke vakantie die bestond uit zonnen, zwemmen, lekker eten en uitgaan. Normaal ben ik meer van de actieve vakanties, maar ik heb volop genoten van deze relax-vakantie.


2 opmerkingen:

  1. Ah, echt tof om te lezen, Tessa! (Beter laat dan nooit hehe) Het was vast heel gezellig :3

    BeantwoordenVerwijderen